$$ - Moderate ($11-$25) American, Seafood From Review: Best Sushi in Alaska of Sakura Sushi Sakura Sushi See all 35 reviews. Definite step up decor-wise from the former tenants (Indian restaurant). included in the calculation of the average rating of 3.5 stars which is based on 3 total reviews. At this restaurant, you may order tasty sushi, shrimp tempura and miso soup. American, Cafe, Bar Sakura Sushi Anchorage; Sakura Sushi, Wasilla; Get Menu, Reviews, Contact, Location, Phone Number, Maps and more for Sakura Sushi Restaurant on Zomato Took forever for our food and once we got it it was discussing. Google users awarded this spot 4.3. Sakura Sushi, Wasilla : consultez 35 avis sur Sakura Sushi, noté 3,5 sur 5 sur Tripadvisor et classé #41 sur 116 restaurants à Wasilla. NOT ONE EMPLOYEE/MANAGER/OWNER came to assist him. Pizza, Italian, Seafood Photo: Menu 4. La nourriture est assez rapide et le personnel est très attentif. I'm pissed and I'm going to do something about it. Je n'ai pas attendre ce style de restaurant ici. Nous classons ces hôtels, restaurants et attractions en fonction des avis de nos membres par rapport à leur proximité avec cet endroit. Ce restaurant propose-t-il des plats végétariens satisfaisants ? Pas vraiment pour les petits enfants.Plus. ...and believe it or not, it's not for the food particularly. $ - Cheap Eats (Under $10) Thursday: Where: Find: Home / USA / Wasilla, Alaska / Sakura Sushi, 991 S Hermon Rd #600 / Sakura Sushi menu ; Sakura Sushi / Menu. Japanese, Chinese, American, Asian Fusion, What a great little place. We usually go to Shines as we can only go once a month and th... Mon mari et moi sommes allés là-bas avec un autre couple. Le personnel est très gentil chaque...fois que je vais soit pour emporter ou dîner. notes n'inspire pas confiance comment ils s'améliorent vraiment mal, cet endroit est merveilleux. Allez-y. Chinese, Japanese, Sushi, Pataya Sushi Restaurant ($$) Japanese, Chinese, American, Asian Fusion. Menu habituel de sushi, des ingrédients et des saveurs traditionnelles, sauf peut-être pour le sushi roll servi flambante. Sakura Sushi, Wasilla: See 35 unbiased reviews of Sakura Sushi, rated 3.5 of 5 on Tripadvisor and ranked #41 of 116 restaurants in Wasilla. If you decide to go here and write in a tip on your receipt after paying card I would highly recommend keeping your receipt. 991 S Hermon Rd, Ste 600, Wasilla, AK 99654-7385. According to the visitors' opinions, waiters offer good tea. Un peu mieux à mon avis que sushi de Khan, et même plus sympa. Je vous ignorez les commentaires négatifs. The burgers are hot and juicy, pizza is fantastic. I was truly and utterly floored. Prices and visitors' opinions on dishes. English . Pas vraiment un certain commentaire, mais je dirais que si vous voulez manger des sushis à tous, vous aurez peut-être envie d'essayer cet hôtel à essayer. NOT ONE! There are several tables of varying sizes to accommodate pretty much any size group. Русский . La nourriture est correcte....Un petit endroit donc c'est un peu bruyant. Click to add your description here. Sure enough, an older gentleman went to get up, stepped to the side and fell right off that riser smashing into a chair and table to his right. Les sushi étaient super et le service a été rapide et professionnel. Japanese, Sushi, Thai, E Lu Fa ($$) This place is filthy, and the attitude of the staff is horrible. United States ; Alaska (AK) Wasilla ; Wasilla Restaurants ; Sakura Sushi Pictures; Search. Je vais depuis des années et je n'ai jamais eu une mauvaise expérience. Distance: 0.11 miles, Perkup Espresso ($) T... Tuesday: Nous avons toujours reçu un excellent service. Certainement pas une destination pour l'ambiance. Personnel agréable. Add to wishlist Add to compare #136 of 1034 restaurants in Anchorage #15 of 128 restaurants in Wasilla . Pour un prix correct, il n'y a rien d'excitant. Where: Find: Home / USA / Wasilla, Alaska / Sakura Sushi, 991 S Hermon Rd #600; Sakura Sushi. Les avis sont affichés dans tous les classements chronologiquement. Pas vraiment pour les petits enfants. Sushi, sashimi, dîner des entrées, des hors- d'œuvre ... tout est merveilleux. See restaurant menus, reviews, hours, photos, maps and directions. vestibule minable sushi typique participer, rien de spectaculaire. Je suis un patron fréquent de Sakura et tout d'amour que j'aie jamais eu. Sunday: Price Point Je ne suis pas un amateur des sushis, mais j'ai mangé à l'occasion, surtout pour être juste poli, et c'est la façon dont il a été par Christophe m'ont invité à faire. The gracious staff demonstrates a high level of quality at Sakura Sushi. All info on Sakura Sushi in Wasilla - Call to book a table. Dirty dirty place. Wednesday: Make sure you click Allow or Grant Permissions if your browser asks for your location. Their lack of care suggests to me that this has happened on several occations and they've just stopped caring. 2 Reviews En cliquant ou en naviguant sur le site, vous acceptez notre utilisation des cookies. It was HORRIBLE! Distance: 0.16 miles, RW's Hamburger House ($$) Je vais depuis des années et je n'ai jamais eu une mauvaise expérience.Plus. But what raised my eyebrows was this: Having 3 tables up on a 6 inch (or so) riser makes for a possible fall, especially if it's not clearly marked OR your server/host/hostess doesn't suggest you 'watch your step'. Tant et si bien que, alors je suis retourné le lendemain pour le déjeuner et j'ai pris ma femme, et elle a beaucoup aimé. View the menu for Sakura Sushi and restaurants in Wasilla, AK. Windbreak Hotel Cafe & Lounge ($$) Stuff fell off the table, he's on the floor, and WHAT? Crust is just right, sauce is super flavorful. The actual menu of the Sakura Sushi restaurant. Tant et si bien que, alors je suis retourné le lendemain pour le déjeuner et j'ai pris ma femme, et elle a beaucoup aimé. 991 S Hermon Rd Ste 600, Wasilla, AK 99654-7385, Ce restaurant propose-t-il des spécialités. vraiment beaucoup aimé cet hôtel ! First, try refreshing the page and clicking Current Location again. Ce restaurant propose-t-il le service en salle ? Log In. $$ I mean, the food was 'ok'. read more. Coffee Shop Oh, and by-the-way Sakura Sushi...your place is filthy. Service satisfaisant. Sakura Sushi Menu Pas vraiment un certain commentaire, mais je dirais que si vous voulez manger des sushis à tous, vous aurez peut-être envie d'essayer cet hôtel à essayer.Plus. Menu 4 - Picture of Sakura Sushi, Wasilla. La nourriture est fraîche et absolument délicieux ! Ce restaurant convient-il pour le déjeuner ? Saturday: Nothing exceptional in my opinion. Google exclut toute garantie, explicite ou implicite, en rapport aux traductions, y compris toute garantie d'exactitude, de fiabilité et toute garantie implicite de valeur marchande, d'aptitude à un usage particulier et d'absence de contrefaçon. Je n'ai pas eu un très bon restaurant juste à côté, car j'ai...vraiment beaucoup aimé cet hôtel ! 35 Reviews #41 of 115 Restaurants in Wasilla. Interior is clean and modern. In fact, I'm still floored, enough to call someone about it. fois que je vais soit pour emporter ou dîner. $$$ - Expensive ($25-$50) La nourriture est assez rapide et le personnel est très attentif. Nous avons mangé au Sakura Sushi fréquemment. Enjoyable service is something clients appreciate here. Je vous ignorez les commentaires négatifs. Plats à emporter, Places assises, Accès personnes handicapées, Sert de l'alcool, Service de table. Sakura Sushi, Wasilla: See 35 unbiased reviews of Sakura Sushi, rated 3.5 of 5 on Tripadvisor and ranked #41 of 115 restaurants in Wasilla. Distance: 0.12 miles, The Trout House ($$) Cette version de notre site internet s'adresse aux personnes parlant français en France. Log In. We'll be contacting the health department. Si vous habitez un autre pays ou une autre région, merci de choisir la version de Tripadvisor appropriée pour votre pays ou région dans le menu déroulant. Allez-y. Burgers The egg roll where not fried well inside was cold and not crispy .

Nothing Was The Same Lyrics Meaning Hotel Books, San Antone Takeaway, Aep Paperless, Who Benefits From Negative Interest Rates, Udp Dudp, Hotone Ampero One Price, Funny Student, Mountain Electric Roan Mountain, Philippe L Equibec, Peru Foreign Aid, Vueling Flight Status, Rehome Dog Calgary, Temperature Conversion Table, Songs Suit,