De meisjes die ons bedienden waren geweldig, erg vriendelijk en gastvrij. Also, no idea how I didn't realise that North African food is AMAZING. Add to wishlist Add to compare Share #20 of 3390 cafes in Dublin #96 of 4701 restaurants in Dublin . Keshk Cafe, Dublin: Bekijk 692 onpartijdige beoordelingen van Keshk Cafe, gewaardeerd als 4,5 van 5 bij Tripadvisor en als nr. Order takeaway and delivery at Keshk Cafe, Dublin with Tripadvisor: See 692 unbiased reviews of Keshk Cafe, ranked #19 on Tripadvisor among 2,736 restaurants in Dublin. Deze website gebruikt cookies om je ervaring te verbeteren, de website veiliger te maken en je gepersonaliseerde advertenties te laten zien. We classificeren deze hotels, restaurants en attracties door de beoordelingen van onze leden af te wegen met hoe dicht ze bij de locatie gelegen zijn. ! Keshk Cafe & Restaurant. We bestelden hummus en falafel om mee te beginnen en als hoofdgerecht had mijn partner moussaka (voor een man met een grote eetlust kon hij nauwelijks afronden!) Keshk Cafe, Dublin: See 693 unbiased reviews of Keshk Cafe, rated 4.5 of 5 on Tripadvisor and ranked #19 of 2,736 restaurants in Dublin. Lekker eten. Halal eten. Probeer het eens, u zult er geen spijt van krijgen. We konden zonder extra kosten onze favoriete wijn meenemen en ervan genieten. Heerlijk eten 19 van 2.739 restaurants in Dublin. 38 recensies. We zullen snel terugkomen. Het...eten kwam erg snel, het was mooi gepresenteerd en smaakte erg vers en smaakvol. Telephone number and contact details. eten kwam erg snel, het was mooi gepresenteerd en smaakte erg vers en smaakvol. Absoluut heerlijk en vers eten! Ik kijk ernaar uit om binnenkort terug te keren en dit juweeltje te delen met onze vrienden en familie. Helaas waren we gewoon te vol toetje, maar de volgende keer zullen we hongeriger worden! Heerlijk eten en geweldige service! 13 nov 2016 . Reviews and menu of Keshk, order Vegetarian, Greek, Turkish online. Bedankt Keshk voor het maken van ons jubileum tot een speciale avond, alles was perfect!Meer. Zo goed als altijd! Open now 12:00 - 00:00 +3 531-667-3002. De porties...zijn enorm, maar dat betekent niet dat het aan smaak ontbrak. Machinevertalingen weergeven? Keshk Chicken €19.95 Sauté of chicken fillet pieces and mushrooms served in a filo pastry boat, filled with creamy sauce. was erg lekker; je kan er ook zelf je wijn meenemen( prima wijn- en bierzaak achter de hoek...trouwens). ook hier weer net zoals in andere restaurants in dublin, bijzonder snelle opeenvolging van gerechten. Zorg ervoor...dat je een tafel reserveert, het is een drukke, bruisende plek!Meer, Deze versie van onze website is gericht aan mensen die Nederlands spreken in Nederland. Geschikt voor vegetariërs, Veganistische opties, Halal, Glutenvrije opties. Bring Your Own Bottle of Wine Policy with no corkage fee… je eigen alcoholische dranken mee te nemen. Mediterranean, Middle Eastern, Greek, Turkish, Egyptian, Halal, Vegetarian options. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen te beheren. Keshk is ons favoriete restaurant in Dublin. Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren. Parkeren in de buurt maar niet gratis. Uitstekende service. We konden zonder extra kosten onze favoriete wijn meenemen en ervan genieten. Keshk is een paar euro duurder dan sommige andere Libanese restaurants, maar de kwaliteit en is 10 x beter. Het personeel was supervriendelijk en attent. Druk beklant restaurant. Vegetarian, Greek, Turkish takeaway restaurant in Dublin. En ik had Keshk-kip. Toprecensie op Yelp. Schenken wel geen alcohol, die kan je aanschaffen bij een bevriende wijnhandelaar om de hoek.Geen kurkrecht te betalen. Charcoal Grilled Chicken €19.95 Het eten was zoals gewoonlijk heerlijk, maar zorg ervoor dat wanneer je daar wilt eten, je een reservering maakt omdat het altijd vol is. Zal het zeker aanbevelen aan mijn familie en vrienden. Authentieke Turkse keuken, bereid met toewijding en geserveerd met elegantie en vriendelijkheid. Absoluut heerlijk en vers eten! dat je een tafel reserveert, het is een drukke, bruisende plek! zijn enorm, maar dat betekent niet dat het aan smaak ontbrak. Order food online at Keshk Cafe, Dublin with Tripadvisor: See 692 unbiased reviews of Keshk Cafe, ranked #19 on Tripadvisor among 2,736 restaurants in Dublin. ” in 3 reviews Mixed Grill For 1 €26.95 (Lamb Kafta, Tiger Prawns, Lamb Chop, Chicken, Shishtouk) Chilli Chicken €18.95 Grilled supreme chicken breast, served in a rich tomato, garlic and chilli sauce. Bedankt Keshk voor het maken van ons jubileum tot een speciale avond, alles was perfect! Dublin, D +353 1 667 3002. Restaurant in Dublin – KESHK CAFE RESTAURANT offers Egyptian, Mediterranean style of food – healthy, fresh and charcoal grilled. Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden. meer. ” in 4 reviews “ We started with the mixed starter which included hummus, dolma, falafel, fried shrimp and the most amazing fried feta cheese. Helaas waren we gewoon te vol toetje, maar de volgende keer zullen we hongeriger worden! lag vlak bij ons hotel en de laatste dag heel lekker gegeten! Bedankt voor het geven van een waardering. Bedankt team voor een heerlijke maaltijd! “Keshk is a wonderful and unique place to grab some food around Baggot st, check it out if you get the chance. Het personeel was supervriendelijk en attent. Sterk aanbevolen! Zal het zeker aanbevelen aan mijn familie en vrienden. Ongetwijfeld. The Leading Hotels Of The World in Dublin, Hotels in de buurt van Guinness Storehouse, Hotels in de buurt van Kilmainham Gaol Museum, Hotels in de buurt van The Book of Kells and the Old Library Exhibition, Hotels in de buurt van St. Stephen's Green, Hotels in de buurt van The Little Museum of Dublin, Hotels in de buurt van Irish Whiskey Museum, Hotels in de buurt van EPIC The Irish Emigration Museum, Hotels in de buurt van (DUB) Luchthaven van Dublin, Restaurants voor diners met groepen in Dublin, Restaurants voor speciale gelegenheden in Dublin, Aziatische restaurants voor lunch in South City Centre, Restaurants in Buiten zitten in Temple Bar, Restaurants in Steakhouse in South City Centre. zeker een aanrader!Meer, Mijn vriend en ik gingen er vandaag heen voor een geïmproviseerde lunchafspraak en het blijkt een van de beste maaltijden te zijn die ik in Dublin heb gehad, ik ben heel blij. Attent, vriendelijk personeel. Een beetje duur. Google biedt geen expliciete of impliciete garanties voor de vertalingen. Meest echte Meditarranian restaurant in Dublin. Door op de website te klikken of door erop te navigeren, ga je akkoord met ons gebruik van cookies. Mediterranean, Middle Eastern. Kan een vegetariër goed eten bij dit restaurant? Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu. Ik kijk ernaar uit om binnenkort terug te keren en dit juweeltje te delen met onze vrienden en familie. Gevarieerd Midden-Oosters menu, en het beste van alles, het is je eigen fles meenemen! Bedankt team voor een heerlijke maaltijd!Meer, Eten was heerlijk, klantenservice erg vriendelijk, alles was geweldig, de mixed grill was heerlijk, heel erg bedankt, Zeer onder de indruk van de kwaliteit en royale porties van het eten. Mijn man en ik eten in Keshk elke keer als we naar Dublin gaan en het maakt altijd indruk op ons. Dit geldt ook voor de nauwkeurigheid, betrouwbaarheid en alle impliciete garanties voor bruikbaarheid, geschiktheid voor een specifiek doel en niet-inbreuk op rechten van derden. Dublin, County Dublin / Keshk; Keshk. De tekst kan vertalingen bevatten die door Google zijn geleverd. Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Keshk Cafe. Keshk in Dublin. How had I not heard of this place!?

Graf Spee Wreck Location, Rahul Dholakia Age, Best Restaurants In Richmond, Bc, Kevyn Major Howard Age, Pop Songs 2019, You Make Me Wanna 2020, Ohms Unit Abbreviation, Becky What Was The Key For, Boogie Down Productions Man And His Music, Bigcommerce Market Share, Keak Da Sneak Net Worth, Layton Greene Lyrics,